SAP e-Ödeme Çözümü

SAP e-Ödeme Çözümü ile Hızlı ve Güvenli İşlemler, Akıllı Yönetim!

SAP e-Ödeme Çözümü, satıcı hesaplarındaki açık fatura ödeme taleplerini oluşturan, talepleri grup içi onay hiyerarşisi içinde onaya sunan, varsa müşteri hesabını mahsuplaştıran, 8 haftaya kadar ileri vade analizi yapan ve talimat hazırlama ile muhasebeleştirme (denkleştirme dahil) gibi operasyonel işlemleri otomatik hale getiren bir sistemdir. IDECON, bu çözüm ile firmaların ödeme süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırmaktadır. Yenilikçi çözümün işletmenize sağladığı avantajları keşfetmek ve uygulamanın faydalarını daha yakından incelemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz!

SAP E-ÖDEME ÇÖZÜMÜ ÖZELLİKLERİ

KULLANICI DOSTU ARAYÜZ

Kullanıcı dostu arayüz, hızlı ve kolay kullanım.

SANAL DENKLEŞTİRME

Satıcı üzerinde denkleştirme yapılmasa bile sanal bir denkleştirme yaparak mahsup edilmiş fatura kalemi üzerinden ödeme talebi yapılabilir.

ŞUBE VE ŞANTİYE YÖNETİMİ

Şube ve şantiyeler için ayrı yönetim. Şube ve şantiyeler aynı cari kod üzerinde faturalarını ayrı ayrı takip edebilir.

KISMİ ÖDEME TALEBİ

Kısmi ve fatura bazında ödeme talebinde bulunulabilir, kısmi ödemelerde kalan fatura tutarı için yeni vade belirlenebilir.

PARA BİRİMİ SEÇENEĞİ

Ulusal ve belge para birimi bazında ödeme talebinde bulunulabilir.

BLOKAJ UYGULAMA

Ödeme yapılmayacak cari yada fatura için ayrı ayrı blokaj konabilir.

TEMLİK VE AVANS İŞLEMLERİ

Temlik ve avans işlemleri dikkate alınarak bu tutarlar üzerinde ödeme yapılması engellenebilir.

ONAY HİYERARŞİSİ

Bölüm içi (örneğin satın alma departmanı) onay ve finans için ayrı onay hiyerarşisi ile ödeme talepleri onaylanabilir, bir üst onay verecek kişi ödeme tutarını değiştirebilir.

SON ONAY VE TALİMATLAR

Finans tarafından onaylanmış faturalar son onay olup talimatlar sistem üzerinden hazırlanır. Talimat metinleri sürekli değiştirilebilir bakım ekranlarına sahiptir (talimat metinleri kod içerisinde yazılmamıştır).

ÇEŞİTLİ TALİMAT HAZIRLAMA

Talimat ekranından sadece ödeme talimatları değil, personel avansları, hesaplar arası virman, aidat ve vergi ödemeleri gibi işlemler için de talimat hazırlanabilir.

TAKİP NUMARASI VE MUHASEBELEŞTİRME EKRANI

Her talimat için bir takip numarası verilmektedir, talimatı basılan faturalar için muhasebeleştirme ekranı mevcuttur. Muhasebeleşme aşamasında satıcı faturaları denkleştirilmektedir.

Neden Biz?
SAP e-Dönüşüm ürünlerimizi kullanan firmaların sağladığı başarılı sonuçları keşfedin. Bu hikayeler, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerinde karşılaştıkları zorlukları nasıl aştığını ve elde ettikleri kazanımları paylaşmaktadır. Her bir başarı hikayesi, SAP çözümlerinin etkisini ve sağladığı verimliliği göstererek, size ilham verecek ve e-Dönüşüm yolculuğunuzda rehberlik edecektir.

Başarı Hikayeleri

İLETİŞİM FORMU

Seçiminizi yapmadan önce lütfen her seçeneği dikkatlice değerlendirin. Seçiminizi yaptıktan sonra 'İleri' butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçebilirsiniz.
Hizmet Bilgisi ve Danışmanlık Talebi
Seçiniz
SAP çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak veya özel ihtiyaçlarınıza yönelik danışmanlık talebinde bulunmak için bu seçeneği kullanabilirsiniz. Uzman ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.
Teknik Destek ve Sorun Çözümü
Seçiniz
Mevcut SAP sistemlerinizde karşılaştığınız teknik sorunları veya destek ihtiyaçlarınızı bize iletmek için bu seçeneği seçebilirsiniz. Teknik ekibimiz, sorununuzu hızlı ve etkili bir şekilde çözmek için sizinle iletişime geçecektir.
Öneri ve Geri Bildirim
Seçiniz
Hizmetlerimizle ilgili öneri, görüş veya geri bildirimlerinizi paylaşmak için bu seçeneği kullanabilirsiniz. Sizlerin değerli görüşleri, hizmet kalitemizi artırmamıza ve size daha iyi hizmet sunmamıza yardımcı olacaktır.
İleri
Seçiminiz : Hizmet Bilgisi ve Danışmanlık Talebi

    Lütfen bilgilerinizi doldurun

    Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

    Önceki Adıma Geri Dön
    Seçiminiz : Teknik Destek ve Sorun Çözümü

      Lütfen bilgilerinizi doldurun

      Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

      Önceki Adıma Geri Dön
      Seçiminiz : Öneri ve Geri Bildirim

        Lütfen bilgilerinizi doldurun

        Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

        Önceki Adıma Geri Dön

        Türkiye’de müşterilerin elektronik dönüşüm süreçlerinde iş ortağı olan IDECON geniş ürün yelpazesi ile müşterilerine kesintisiz ve güvenilir hizmet sunmaktadır.


        HALKALI MERKEZ MAH.
        HALKALI CAD. NO:281/23
        İÇ KAPI NO:58
        KÜÇÜKÇEKMECE/İSTANBUL, TR 34303


        T. 0850 888 0 433 (IDE)E. satis@idecon.com.tr

        We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
        AcceptPrivacy Settings

        GDPR

        • Çerez Kullanım Politikası

        Çerez Kullanım Politikası

        Web sitemiz, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş içerik sunmak amacıyla çerezler kullanmaktadır. Bu çerezler, sitemizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgileri toplar ve analiz eder.

        Kullandığımız Çerez Türleri:

        • Zorunlu Çerezler: Siteyi çalıştırmak için gerekli olan çerezlerdir.
        • Analitik Çerezler: Sitemizin kullanımını analiz ederek performansını artırmamıza yardımcı olur.
        • Hedefleme Çerezleri: İlgili reklamlar sunmak için kullanıcı davranışlarını takip eder.

        Çerez kullanımına onay vermek için “Kabul Et” butonuna tıklayın. Daha fazla bilgi için lütfen çerez politikamıza göz atın.